Pomoc - NetSiZ

Idź do spisu treści

Menu główne:

Pomoc

System Pomocy Zdalnej
Firma SiZ oferując klientom zdalną pomoc informatyczną.
Jest to nowatorska usługa, ponieważ czas reakcji na konkretne zdarzenie jest znacznie krótszy, niż w przypadku osobistej interwencji w miejscu wystąpienia problemu. Klienci, z którymi mamy podpisane umowy serwisowe, mogą korzystać ze Zdalnej Pomocy w dni powszednie, w godzinach od 10 do 18 bez jakichkolwiek ograniczeń. W przypadku interwencji doraźnych dla Klientów jednorazowych, obowiązuje bardzo atrakcyjny cennik usług.

Jak to działa?

Korzystając ze specjalnego programu, nasz technik może uzyskać zdalny dostęp do Państwa komputera za pośrednictwem Internetu, w taki sposób może pracować jakby był bezpośrednio przy nim. Na obydwu urządzeniach wyświetlany jest dokładnie ten sam obraz. Ważne, wszelkie czynności mogą być wykonywane wyłącznie za wiedzą i zgodą klienta, wszelkie działąnia serwisanta są widoczne na Państwa monitorze.

Przed rozpoczęciem pomocy zdalnej prosimy o kontakt telefoniczny w celu uzgodnienia numeru ID, jak i uzyskanie szczegółowego opisu usterki. Serwisant oceni możliwość zdalnej naprawy. W pewnych sytuacjach niezbędny jest fizyczny dostęp do komputera - np. w celu wymiany części.

Wymagany program w wersji portable znajduje się w linku poniżej:

Pomoc SiZ

 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego